Business Center.



Als tegenprestatie voor de keuze van Garage Exelmans als Key Dealer voor personenwagens en bedrijfsvoertuigen van het merk Opel zullen wij garant staan voor de volgende afspraken met betrekking tot het maximaliseren van onze service voor uw mobiliteit :

Financieel

Garage Exelmans voorziet als Key Dealer een verhoogde korting bij aankoop van nieuwe personenauto’s en bedrijfswagens.
Deze extra korting is opgenomen in de jaarlijkse conventiekortingen  zoals overeengekomen in de conventie tussen Opel België, Garage Exelmans en uw bedrijf.

Service

1. Erkenningen
Dankzij de hagelnieuwe moderne garage- en carrosserie inrichting zijn we erkend om 2 jaar garantie te geven op alle uitgevoerde herstellingen.
Daarnaast zijn we erkend door bijna alle leasing- en verzekeringsmaatschappijen om mechanische en carrosserieherstellingen uit te voeren.

2. Inrichtingen
Indien gewenst kan de bestuurder van een wagen in onderhoud of herstelling wachten tijdens de werken. Een internetcafé en een apart bureel met internetaansluiting staan gratis ter beschikking voor de bestuurder.

3. Vaste contactpersonen
Wij stellen vaste contactpersonen voor zodat een vlotte communicatie kan opgebouwd worden :

Verkoop: Filip Bruyndonckx
0494 86 54 31
Contacteer ons

Back-up verkoop: Jan Vermeyen
0476 46 00 76
Contacteer ons

Naverkoop: Mady Nijs
013 61 89 60
Contacteer ons

Back-up naverkoop: Marc Gybels
013 61 89 94
Contacteer ons

4. Gratis haal- & brengservice met shuttledienst
Op het moment van onderhoud aan de wagens kan u, mits een telefonische afspraak ten minste 2 dagen op voorhand gemaakt te hebben, genieten van de haal- & brengservice. Bij gebruik van deze service zal de wagen ’s morgens aan de hoofdzetel van het bedrijf worden opgehaald en ’s avonds terug worden afgezet.

5. Vervangwagen
U kan gebruik maken van onze vervangwagens aan de prijs van 33,06 € excl. BTW per dag voor personenwagens en 66,12 € excl. BTW per dag voor bestelwagens. Dit bedrag wordt enkel aangerekend gedurende een normale hersteltijd. Langdurige wachttijden wegens gebrekkige levering van onderdelen of andere oorzaken worden niet aangerekend.
Wanneer uw vlootgrootte in onderhoud bij ons minstens 3 voertuigen bedraagt en er geen gebruik gemaakt wordt van de haal- & brengservice zal de vervangwagen gratis aangeboden worden.
Alle vervangwagens bezitten een omnium verzekeringspolis. De brandstofkosten en eventuele schadevergoedingen (met of zonder vrijstelling) blijven ten laste van de bestuurder.

6. Depannagedienst
Wij raden aan om jaarlijks voor Opel Assistance te kiezen. Op deze manier zijn de wagens 24u/24 en 7d/7 voorzien van gratis hulp, depannage en takeldienst bij een technische panne of ongeval van het voertuig in gans Europa tot aan de deur van de chauffeur of eigenaar.
Tijdens onze hoofdwerkuren op weekdagen van 8u00 tot 17u00 bieden we de mogelijkheid om bij pech in een straal van 15 km rond onze hoofdzetel zelf de depannage uit te voeren zodat uw bestuurder tijd kan winnen.

7. Snelle start aan herstellingen
We engageren ons om aan elke herstelling zonder afspraak binnen de 2 uur na aankomst van het voertuig te beginnen indien de wisselstukken voorradig zijn. Enkel tijdens de periodes van het bouwverlof, namelijk 3 weken in de zomer en 2 weken in de winter, kunnen we deze belofte niet nakomen wegens beperkt personeelsbestand.

8. Snelle start aan carrosseriewerken
We engageren ons om binnen de 24 uur na goedkeuring van de expertise door de verzekeringsmaatschappij en door de eigenaar van de wagen om met de carrosserieherstelling te starten indien de wisselstukken voorradig zijn.

9. 15% korting op wisselstukken
Bij ondertekening van de door Garage Exelmans als Key Dealer afgeleverde fleetconventie zal u gedurende de duurtijd van de conventie een korting van 15% ontvangen op wisselstukken. Alleen oliën, banden en accessoires worden aan nettoprijs gefactureerd.
Deze kortingen zijn geldig wanneer de wagen werd aangekocht met eigen middelen of via financiële leasing. Bij operationele leasing vervalt de korting.

10. Drive-In Receptie aan de wagen
Wanneer u met uw wagen bij onze werkplaats arriveert, nodigen we u uit om met de wagen direct binnen te rijden in onze speciaal ingerichte onthaalruimte. Samen met onze werkplaatsverantwoordelijke of technieker inspecteert uw bestuurder de wagen om duidelijk te overlopen welke werken er moeten uitgevoerd worden.
Bovendien zal onze technieker de opmerkingen van uw bestuurder beter begrijpen waardoor de juiste herstelling kan uitgevoerd worden en de wagen niet nogmaals naar de garage moet met hetzelfde probleem.

11. Briefing na onderhoud of herstelling
We engageren ons om na elk onderhoud of herstelling een korte briefing te doen van de algemene staat van het voertuig aan uw bestuurder of indien gewenst aan uw wagenparkbeheerder. Hierbij kunnen opmerkingen en aanwijzingen gegeven worden die de levensduur en kwaliteit van het voertuig kunnen verbeteren.

12. Safety check
Op elk moment kan u gratis een safety check door ons laten uitvoeren om de goede werking van de wagen te controleren. De volgende punten zullen dan gecontroleerd worden:

• niveau van motorolie, koelvloeistof, remolie, ruitensproeiervloeistof en servostuur
• batterij, polen en klemmen
• ruitenwissers en -sproeiers
• voorruit en glaswerk
• verlichting
• bandenspanning en -conditie
• ophanging en stuurinrichting
• uitlaat
• remleidingen en -slangen
• remvoeringen en -schijven

13. Bemiddeling ombouw wagens
Wij kunnen voor u bemiddelen in de keuze voor de juiste transformatie of ombouw en belettering van de wagens. Op dit vlak werken we alleen samen met leveranciers die kwalitatief werk afleveren en kennis van zaken hebben.

14. Bandenwissel & -hotel
De mogelijkheid om uw winterbanden op te slaan in de zomer en uw zomerbanden in de winter kan na de wissel bij ons gebeuren tegen 41,32 € excl. BTW per seizoen. U ontvangt een gedetailleerd verslag van de wielen die bij ons worden bewaard.
Voor het vervangen van banden zullen we vrijblijvend offertes tegen concurrentiële prijzen ter goedkeuring aan u voorleggen en de nodige banden steeds in voorraad hebben zodat snelle service kan gegarandeerd worden.

15. Testwagens
Op eenvoudige vraag kunnen testwagens geleverd worden op uw site.

16. Openingstijden werkplaats
Op afspraak kunnen we onderhoud uitvoeren op zaterdagvoormiddag aan uw de voertuigen. Tijdens weekdagen zijn we doorlopend geopend van 8u00 tot 18u00 voor de werkplaats en tot 19u00 voor de receptie.
Wij hebben geen sluitingsdagen tenzij zon- en feestdagen en eventuele brugdagen aangezien uw mobiliteit een prioriteit voor ons betekent.

17. Voorraad
Naargelang het aantal voertuigen van hetzelfde model dat er gepland wordt om jaarlijks te bestellen, zijn wij bereid om dezelfde wagens in onze voorraad te nemen zodat te vervangen voertuigen snel kunnen geleverd worden.
Wanneer er speciale opties worden gekozen op de wagens die gevraagd worden om in onze stock te nemen, dan vragen wij wel dat deze contractueel zullen afgenomen worden binnen de tijdspanne van een jaar.
 

OpelTeaser

Onze vestiging(en)

Contactgegevens